7 ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ VANS ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ

Καθώς αγαπάμε τα παπούτσια με ιστορία, σας παρουσιάζουμε μερικές περίεργες αλήθειες από την ιστορία της εμβληματικής skate μάρκας VANS.

I. Το άνοιγμα και οι 12 πελάτες 

Όταν η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα το 1966, προσέφερε μόνο μοντέλα από παπούτσια. 

Οι 12 πελάτες, που αγόρασαν παπούτσια την πρώτη ημέρα, έπρεπε να επιστρέψουν αργότερα εκείνη την ημέρα για να λάβουν τις αγορές τους.

 

II. House of Vans, Λονδίνο

Το House of Vans στο Λονδίνο ιδρύθηκε το 2014 σε σιδηροδρομικές σήραγγες στη βρετανική πρωτεύουσα, οι οποίες δεν χρησιμοποιούνταν πλέον. Το έργο αποτελείται από πέντε ξεχωριστές σήραγγες, η καθεμιά με τον δικό της σκοπό: 

Тούνελ 1 – τούνελ για τέχνες – γκαλερί και εργαστήρια του εκάστοτε ζωγράφου 
Тούνελ 2 -τούνελ για έργα -κινηματογράφος και αίθουσα για screening Тoύνελ 3 – τούνελ για μουσική – μέρος για συναυλίες 
Тούνελ 4 και 5 – τούνελ για skateboard – skatepark για όλους, ανεξαρτήτου επιπέδου 

Όταν θα σχεδιάζετε ένα ταξίδι στο Λονδίνο και θέλετε να επισκεφθείτε το House of Vans, θα πρέπει να έχετε υπόψιν σας, ότι ο χώρος αυτός είναι ανοιχτός μόνο από Πέμπτη έως Κυριακή.

 

III. Η Vans στην μεγάλη οθόνη 

Το 1982, το εμβληματικό προϊόν της μάρκας, The Vans Slip Ons (Style # 36), εμφανίστηκε στη μεγάλη οθόνη. Σε μια από τις σκηνές του Fast Times At Ridgemont High, ο πρωταγωνιστής Spicoli, τον οποίο έπαιξε ο Sean Penn, μπαίνει σε μια σχολική αίθουσα με ασπρόμαυρα πάνινα παπούτσια. Αυτή η απόφαση marketing αήξησε περισσότερο τη δημοτικότητα της μάρκας σε όλο τον κόσμο. Πολλοί άνθρωποι παραδέχτηκαν ότι ήταν αυτή η σκηνή που τους έστρεψε το βλέμμα στο προϊόν και το brand, ενώ μερικοί μάλιστα αγόρασαν από ένα ζευγάρι παπούτσια «σκακιέρα», αφότου παρακολούθησαν την ταινία.

 

IV. Η Vans ως παραγωγός ταινιών

Όσο απίστευτο ακούγεται, η Vans μπορεί να καυχηθεί ότι παράγει ταινίες. Η πρώτη της ταινία μικρού μήκους κυκλοφόρησε με το όνομα Get-N Classic, Vol. 1. στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλες. 

Στα γυρίσματα παρουσιάστηκε η ζωή των πιο ενδιαφερόντων και ταλαντούχων ανθρώπων στο surf, συμπεριλαμβανομένων των Joel Tudor, Tanner και Dane Gudauskas.

 

V. VANS x METALLICA – δύο θρύλοι ενώνονται 

Το θρυλικό συγκρότημα της heavy metal , METALLICA, έχει λάβει μια ξεχωριστή θέση στη σειρά των προϊόντων της VANS. Στις 16 Φεβρουαρίου 2018, η VANS κυκλοφόρησε την exclusive συλλογή αφιερωμένη στη METALLICA. 

Το εμβληματικό λογότυπo METALLICA ξεχωρίζει σε μαύρα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Έτσι, η συλλογή σηματοδοτεί τη μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ των METALLICA και της VANS.

 

VI. H κολεγιακή υποτροφία - Off The Wall Scholarship

Το ενδιαφέρον της Vans για τη μουσική δεν περιορίζεται μόνο στους Metallica. Αντίθετα, η μάρκα επικεντρώνεται επίσης σε μουσικά ταλέντα του Berkley College of Music. Η μάρκα χορηγεί υποτροφίες σε Αμερικανούς φοιτητές, που έχουν οικονομική ανάγκη. Ανάμεσα στις προϋποθέσεις για τους υποψηφίους είναι, να είναι "εξαιρετικοί μουσικοί" με υψηλές βαθμολογίες.

 

VII. Η ιστορία του βίντεο που οδήγησε στην άνοδο της εταιρίας 

Το πρώτο τρίμηνο του 2016, η Vans σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων. Σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, ένας από τους λόγους, που συνέβαλαν σε αυτό, είναι το βίντεο Damn Daniel που έκανε χαμό στα κοινωνικά δίκτυα. Οι κύριοι χαρακτήρες του είναι ο Daniel Lara και ο Joshua Holz, και η διάρκεια της ταινίας είναι μόνο 30 δευτερόλεπτα. Την ίδια χρονιά, το περιοδικό Time κατατάσσει τα δύο αγόρια μεταξύ των 30 πιο σημαντικών ανθρώπων στο Διαδίκτυο.

Τα παραπάνω να είναι ένα μικρό μέρος των γεγονότων, φυσικά, που μετέτρεψαν την VANS σε μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες μάρκες τις τελευταίες δεκαετίες.

Γίνε και εσύ μέρος της ιστορίας, αγόρασε VANS!