We use cookies. You agree with that if you continue using our website. Read the Cookie policy.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

1. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης. Σχετικά με την αλλαγή, το ποσό που θα αφαιρεθεί από τη νέα σας παραγγελία αφορά την αξία των προϊόντων και όχι τα τυχόν μεταφορικά έξοδα. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας, αφορά σε λάθος της εταιρείας SPORT DEPOT, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ Courier ή Γενική Ταχυδρομική.

Θα πρέπει πρώτα να σταλεί πίσω το προϊόν και μόλις επιβεβαιωθεί η παραλαβή του, θα προχωρήσουμε στην έκδοση πιστωτικού σημειώματος του οποίου η αξία ισοδυναμεί με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων. Το ποσό αυτό συμψηφίζεται στην νέα παραγγελία με την αλλαγή που επιθυμείτε . Στέλνετε το μη επιθυμητό προϊόν πίσω με ΕΛΤΑ Κούριερ ή Γενική Ταχυδρομική με χρέωση δική μας, και στην αλλαγή που θα λάβετε, χρεώνεστε 5€ έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που το επιστραφόμενο προϊόν είναι παπούτσια, παρακαλώ να τα βάλετε σε μια έξτρα σακούλα, ώστε από την ΕΛΤΑ Κούριερ ή τη Γενική Ταχυδρομική να μπορέσουν να κολλήσουν τα αυτοκόλλητά τους πάνω στη σακούλα και όχι πάνω στο κουτί. Μέσα στο δέμα, μαζί με την απόδειξη, που είναι απαραίτητη, μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα σημείωμα με τον αριθμό προϊόντος και το μέγεθος που θέλετε ώστε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.

 

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το έχετε παραλάβει, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι παπούτσια ο μόνος και αποδεκτός τρόπος αποστολής τους είναι ο εξής:
Θα πρέπει να τοποθετήσετε τα παπούτσια μαζί με το κουτί τους σε μια έξτρα σακούλα είτε δική σας είτε της ΕΛΤΑ Κούριερ ή της Γενικής Ταχυδρομικής για να αποφύγουμε τη φθορά της συσκευασίας.
Σε περίπτωση που το κουτί είναι φθαρμένο από αυτοκόλλητα της ΕΛΤΑ Κούριερ ή της Γενικής Ταχυδρομικής, τότε η συσκευασία θα θεωρείται αυτομάτως ελαττωματική και ακατάλληλη για μετέπειτα πώληση και συνεπώς δε θα πραγματοποιείται το αίτημα επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής.

 

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Limani Center, 26ης Οκτωβρίου 43,
54627 Θεσσαλονίκη, On-line store
+302311181242

2. ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την ισχύ της εγγύησης του προϊόντος είναι η επίδειξη της πρωτότυπης απόδειξης λιανικής πώλησης.
Η Sport Depot σε συνεργασία με τον καταναλωτή θα ορίσει την επιστροφή του προϊόντος με δικά της έξοδα.
Το προϊόν θα πρέπει να παραληφθεί και να ελεγθεί από το τμήμα ελαττωματικών προϊόντων.
Σε περίπτωση που το προϊον έχει κάποιο εργοστασιακό ελάττωμα, η Sport Depot θα προβεί σε αντικατάστασή του με ίδιο προϊόν. Εάν υπάρχει έλλειψη, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή προϊόντος με προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Σε περίπτωση που το ελάττωμα του προϊόντος έχει προκύψει από χρήση που δεν συνάδει με τις προδιαγραφές του προϊόντος, τότε η Sport Depot θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή, χρεώνοντάς του την αξία των εκάστοτε μεταφορικών.

3. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

  • 3.1 Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
  • 3.2 Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
  • 3.3 Όταν τα εμπορεύματα επιστρέφονται, πρέπει να συσκευάζονται σε συσκευασία(σακούλα) της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλης συσκευασίας, επί της οποίας μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.). Στην αρχική συσκευασία των προϊόντων - κουτί ή φάκελο προϊόντος, ΔΕΝ πρέπει να υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, και παρόμοια, που παραβιάζουν την ακεραιότητα και την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας !!!
  • 3.4 Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή/επιστροφή στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να έχετε υπόψιν ότι στο κατάστημα αλλαγές και επιστροφές εξυπηρετούνται Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 11:00 με 17:00.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

  • 4.1 Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
  • 4.2. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

5. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Για επιστροφή χρημάτων, παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω e-mail: [email protected] της Εταιρείας SPORT DEPOT.
Προσδιορίστε Ονοματεπώνυμο και Πατρώνυμο (και με λατινικούς χαρακτήρες), ο προσωπικός τραπεζικός λογαριασμός
/ IBAN /, στον οποίο θα επιστραφεί το πληρωμένο από τον πελάτη ποσό, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμός της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που η Τράπεζα είναι διαφορετική της Alpha Bank, τυχόν τραπεζικά έξοδα εμβάσματος δεν μπορούν να προβλεφθούν και θα χρεωθούν στο λογαριασμό του πελάτη.

Το ποσό επιστροφής χρημάτων υπολογίζεται σύμφωνα με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (τυχόν μεταφορικά έξοδα δεν επιστρέφονται), και σύμφωνα με τη χρέωση της αποστολής (χρέωση αποστολέα ή παραλήπτη), αφαιρούνται ή όχι τα έξοδα επιστροφής.
Εάν ο πελάτης επιλέξει Χρέωση Αποστολέα (δική του), θα επιστραφεί η συνολική αξία των προϊόντων που επιστράφηκαν.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει Χρέωση Παραλήπτη (της SPORT DEPOT), χρησιμοποιώντας μια από τις δυο συνεργαζόμενες εταιρείες Κούριερ (ELTA Courier ή Γενική Ταχυδρομική), τότε θα επιστραφεί η αξία των προϊόντων που επιστράφηκαν, μειωμένη κατά 5€.

Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών, ανάλογα με τον τρόπο που έχει γίνει η πληρωμή. Η επιστροφή για πληρωμές με αντικαταβολή θα γίνεται με τραπεζική μεταφορά και για πληρωμές με κάρτα μέσω του τραπεζικού συστήματος καρτών.